کد خبر: ۸۴۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۳۳
وزارت کشور پیشنهاد صدور مجوز تامین تا مبلغ ۱۵ درصد پیش پرداخت تعهدات فاینانس برای طرح‌های ریلی پروژه خط دو قطار شهری کرج و حومه از محل صندوق توسعه ملی موضوع بند (ج) تبصره (۴) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور را ارائه نموده است.

درخواست مجوز تامین مبلغی از پیش پرداخت تعهدات فاینانس برای طرح‌های ریلی پروژه خط دو قطار شهری کرج و حومهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، نظر به مصوبه شورای اقتصاد در خصوص خط دو قطار شهری کرج و حومه، و صدور تضمین و تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور جهت تعهدنامه موضوع ماده ۶۲ قانون محاسبات عمومی کشور به بانک مرکزی این پیشنهاد از سوی وزارت کشور ارائه شده است.

به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» ،گفتنی است، با توجه به قانون بودجه سال ۱۳۹۸ به دولت اجازه داده شده تا مبلغ ۱۵ درصد پیش پرداخت تعهدات فاینانس را برای طرح‌های ریلی از صندوق توسعه ملی تامین نماید که به دلیل موضوعیت این پروژه با قانون بودجه پیشنهاد اولویت استفاده از سهم صندوق توسعه ملی در دستور کار قرار گرفته و در حال بررسی در کمیسیون اقتصاد هیئت دولت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: