کد خبر: ۸۴۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۱۹۹
ساری:
نماینده مجلس شورای اسلامی ایران در اختتامیه همایشی که به اهتمام مرکز الجزیره و همکاری دانشگاه قطر برگزار شد، گفت: به دنبال خروج از رویکردهای صفر هستیم.

ابتکار صلح هرمز بر اساس تأمین امنیت و گفت‌وگوی سازنده طراحی شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «علی ساری» نماینده مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد که ما به دنبال خروج از رویکردهای صفر هستیم، اما در اینجا فقدان یک متغیر بسیار مهم وجود دارد و آن حضور رژیم صهیونیستی در منطقه است.

وی در ادامه افزود: «جمهوری اسلامی ایران از زمان آغاز به کار خود در مقابل سیاست­‌های این متغیر مهم در منطقه نقش اصلی را بازی کرده است، سیاست­‌هایی که همیشه تلاش کرده در منطقه و خلیج فارس ایران را به عنوان یک تهدید و عامل جنگ و درگیری برای آنها معرفی کند تا به این وسیله میلیاردها دلار برای معاملات تسلیحاتی هزینه کند، منطقه ما دارای ثروت‌­های بسیار خوب و موقعیت استراتژیک آن است و به همین دلیل نسبت به آن طمع‌ورزی­‌هایی وجود دارد.»

 به نقل از خبرگزاری الرایه قطر، ساری تاکید کرد که طرح ابتکار صلح هرمز بر اساس تأمین امنیت و صلح و گفت‌وگوی متقابل و سازنده است و به روابط دوستانه و صلح‌آمیز و تقویت همکاری در عرصه عملی نظر دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: