کد خبر: ۸۴۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
دیلی بیست گزارش داد؛
دیلی بیست در گزارشی به بهانه‌های مطرح شده از سوی ترامپ برای ترور سردار سلیمانی پرداخت.

بهانه‌های ترامپ برای ترور سردار سلیمانی بی‌اساس به نظر می‌رسدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، ترامپ برای توجیه ترور سردار سلیمانی دست به طرح بهانه‌ای زد که به نظر می‌رسد بی‌اساس بود.

ترامپ در مصاحبه‌های خود اعلام کرد که سردار سلیمانی قصد حمله به سفارت‌های آمریکا را داشته است. اما با طرح این ادعا مقام‌های امنیت ملی مات و مبهوت باقی ماندند. به نظر می‌رسید که ادعای حمله به «چهار سفارتخانه»، با ارزیابی‌های اطلاعاتی مقام‌های آمریکایی مغایرت داشت. حتی مقام‌های امنیتی وزارت امور خارجه، از تهدید قریب‌الوقوع علیه چهار سفارتخانه آمریکا مطلع نبودند.

این در حالی است که وزیر دفاع آمریکا نیز تاکید کرد که هیچ گزارش اطلاعاتی در خصوص حمله قریب‌الوقوع به چهار سفارتخانه آمریکا دریافت نکرده است.

به نقل از دیلی بیست، تا کنون در مورد ترور سردار سلیمانی جلساتی میان سناتورها و مقام‌های دولت و نمایندگان برگزار شده است که تا این لحظه سناتورها و نمایندگان پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: