کد خبر: ۸۴۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:حجم سیلاب اخیر این استان ۳.۵ برابر سیلاب استان گلستان بود.

حجم سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان ۳.۵برابر سیل گلستان بودبه گزراش خبرداغ ، منصور بیجار روز سه‌شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که به منظور جمع‌بندی اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌ها و خسارات وارده در سیلاب اخیر برگزار شد اظهار داشت : نداشتن تلفات جانی در این سیلاب نشان از اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای قابل توجه تمامی دستگاه‌ها بوده است.
وی پیام رهبرمعظم انقلاب را موجب شتاب بخشی خدمات و اقدامات همه دستگاه‌ها و نهادها عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مقامات کشوری نشان از توجه ویژه نظام به این استان است.

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: در سیلاب اخیر علاوه بر همبستگی تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران استان، حضور مقامات کشوری بویژه پیام رهبری امیدوار کننده و چراغ راه برای ادامه مسیر بود.

عباسعلی ارجمندی گفت: مجموعه خسارات برآورد شده سیلاب اخیر تا کنون سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که بیشترین خسارت به ترتیب مربوط به بخش‌ راه، مسکن و کشاورزی است.

وی افزود: همچنین هزارو ۵۴۲ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب بودند و تاکنون جمع کل اقلام امدادی که به این استان وارد شده سه هزار و ۹۵۵ تن بوده است.

در این نشست مقرر شد با عنایت به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها طی روزهای پایانی هفته جاری و هفته آتی و نظر به اینکه در برخی نقاط جنوبی سیستان و بلوچستان شرایط زندگی به حالت عادی بازنگشته است، تمامی اعضای ستاد بحران ضمن آماده باش با به کارگیری تمام امکانات و ماشین آلات و نیروی انسانی خود تمهیدات لازم را بکار گیرند

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: