کد خبر: ۸۴۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۶۲
نماینده مردم تهران خواستار تامین اعتبار برای بنگاه‌های اقتصادی در راستای پرداخت معوقات کارگران شد.

دولت نسبت به تامین اعتبار بنگاه‌های اقتصادی برای پرداخت معوقات کارگران اقدام کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیده فاطمه ذوالقدر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که عمده آن ناشی از تحریم های ظالمانه است، روز به روز بر مشکلات بنگاه های اقتصادی افزوده ، به نحوی که تبدیل به یک بحران و موجب شده کارفرمایان بنگاه ها در تامین و پرداخت حقوق ماهانه بامشکل مواجه شوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از بنگاه های اقتصادی ماه ها معوقه کارگری دارند، این مشکل از سال قبل توسط وزارت تعاون در حال پیگیری است و با توجه به نزدیک شدن به ایام آخر سال، مشکل معیشت کارگران و پرداخت حقوق و عیدی، تقاضا داریم به درخواست تخصیص اعتبار به این واحدها که توسط وزارت تعاون ارائه و مبلغ نیز مشخص شده، موافقت شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: ضمناً بانک‌ها اعلام کرده‌اند آمادگی کامل برای پرداخت تسهیلات به این واحدها را دارند تا بتوانند حقوق معوقه را پرداخت کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بسیاری از کارگران این واحدها حقوق معوقه دارند، بنابراین باید آخر سال مشکل پرداخت حقوق و عیدی آنها برطرف شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: