کد خبر: ۸۴۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۹
مهاجم جدید تیم استقلال گفت: باشگاه ذوب‌آهن به تعهدات خود در قبال من عمل نکرد و قرارداد من با استقلال کاملاً قانونی است.

مهاجم استقلال: قرارداد من قانونی استبه گزارش خبرداغ، ارسلان مطهری با توجه به عدم دریافت ۵۰ درصد از قرارداد خود از ذوب آهن، با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد و به استقلال پیوست، این بازیکن حالا با شکایتی از طرف باشگاه قبلی‌اش مواجه شده است.

 

به گفته مدیران باشگاه ذوب‌آهن بعد از فسخ قرارداد ارسلان مطهری، بخشی از قرارداد او را پرداخت کرده‌اند تا به این واسطه مهاجم خود را در اصفهان نگه دارد.

 

ارسلان مطهری در این خصوص اظهار داشت: من در جریان شکایت باشگاه ذوب‌آهن قرار دارم و از طریق وکیلم پیگیر این ماجرا هستم. باشگاه ذوب‌آهن به تعهدات خود در قبال من عمل نکرد و قرارداد من با استقلال کاملاً قانونی است.

 

درنهایت باید ببینیم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در جریان شکایت ذوب‌آهن از مطهری چه حکمی صادر خواهد کرد و آیا حضور مطهری در استقلال قانونی است یا خیر.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: