کد خبر: ۸۴۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۱۳۲
تکلیف AFC روشن و مشخص است. آنها دنبال حذف فوتبال ایران هستند و ما باید از طریق فیفا کار‌مان را پیگیری کنیم.

انصاری فرد: فیفا می تواند تصمیم AFC را خنثی کند/ AFC و مسئولانش می‌خواهند ایران از لیگ قهرمانان به طور کلی حذف شودبه گزارش خبرداغ و به نقل از تسنیم، عباس انصاری‌ فرد درباره نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا که حاضر نیستند در زمین بی طرف به مصاف رقبا بروند, گفت: این تصمیم درستی است ولی به نظر من باید طوری برخورد کنیم که بهانه دستAFC ندهیم, چون می‌دانید که AFC و مسئولانش می‌خواهند ایران از لیگ قهرمانان به طور کلی حذف شود و اگر ما خود‌مان شرکت نکنیم برای آنها شیرین‌تر است.

 

وی ادامه داد: باید در این خصوص راه حل پیدا شود, فکر می‌کنم اگر فیفا وارد شود, می‌تواند تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را خنثی کند. باید بیشتر با فیفا مذاکره شود, چون تکلیف AFC روشن و مشخص است که به دنبال حذف ایران است و ما باید از فیفا کار‌مان را پیگیری کنیم. در این راه باید با تدبیر قدم برداشت.

 

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس راجع به اینکه باشگاه‌‌‌های ایرانی پیشنهاد AFC برای برگزاری 3 بازی ابتدایی مرحله گروهی در خارج از خانه و 3 بازی نهایی در داخل از خانه را رد کرده‌اند, گفت: این پیشنهاد راه فراری بود که AFC برای خودش ایجاد کرده بود اما این مورد را نپذیرفتیم. به هر حال باید با درایت کار را پیش ببریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: