کد خبر: ۸۴۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۱۲۷۷
تصویری قدیمی از یحیی گل محمدی با مدل موی فرفری را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب نیوز، تصویری قدیمی از یحیی گل محمدی ستاره پیشین پرسپولیس و سرمربی کنونی سرخپوشان با مدل موی فرفری در کنار دیگر ستارگان قدیمی فوتبال ایران از جمله مجید نامجو مطلق، رضا شاهرودی و … منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

تصویر نایاب از مدل موی فرفری سرمربی جدید پرسپولیس + عکس

یحیی گل‌محمدی بازیکن سابق و مربی فوتبال تیم پرسپولیس است.

وی سابقه بازی در تیم‌های تراکتور تبریز،پرسپولیس، فولاد خوزستان و صباباتری و همچنین ۷۴ بازی و ۵ گل ملی را دارد.

گل‌محمدی مربی‌گری را در تیم تربیت یزد در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد، وی در مرداد ۱۳۸۹ به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب شد، گل‌محمدی در سال ۱۳۹۰ به عنوان دستیار علی دایی در تیم راه‌آهن به فعالیت پرداخت، در خرداد ۱۳۹۱ وی به عنوان سرمربی تیم صبای قم انتخاب شد اما وی در مهر ماه سال ۱۳۹۱ از این تیم جداو به عنوان دستیار به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

پس از پایان نیم فصل سال ۱۳۹۱ با برکناری مانوئل ژوزه، گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد. گل‌محمدی ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۱ در برنامه ۹۰ از سرمربی‌گری پرسپولیس کناره‌گیری کرد اما این استعفاء مورد پذیرش مدیر عامل این تیم قرار نگرفت پس از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی و باخت تیم گل محمدی، وی مورد انتقاد شدید پیشکسوتان باشگاه قرار گرفت و با وجود اینکه در مدتی که سکان هدایت پرسپولیس را در دست داشت فقط دو باخت را در کارنامه خود یدک می‌کشید در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۹۲ بار دیگر استعفای خود را تسلیم محمد رویانیان کرد و از این تیم جدا شد.

با آغاز فصل سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس یحیی گل محمدی سرمربیگری تیم فوتبال نفت تهران را پذیرفت. او حتی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران توانست تیم سابقش را با تک گل دقیقه ۹۲ علی قربانی شکست دهد و در جدول رده‌بندی با سه امتیاز بیشتر، سه پله بالاتر از پرسپولیس علی دایی قرار بگیرد.

وی در بهمن ۱۳۹۳ از طرف کانون مربیان فوتبال ایران به‌عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شد.

گل‌محمدی در فصل ۹۴–۱۳۹۳ با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد و در لیگ برتر نیز مقام چهارم را کسب کرد.

او در فصل ۹۵–۱۳۹۴ برای دومین سال پیاپی تیم ذوب‌آهن را به مقام قهرمانی در مسابقات جام حذفی رساند.

در ۲۳ دی ماه ۹۸، از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس محمد حسن انصاریفرد، به جای گابریل کالدرون آرژانتینی، سرمربی پرسپولیس شد تا برای دومین بار بعد از ۷ سال سرمربی این تیم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: