کد خبر: ۸۴۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
تعداد بازدید: ۳۷۵۳
یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از کاربران گوشی های اندرویدی این است که بدانند چه افرادی آنان را بلاک کرده اند. اما جالب است بدانید که بسیاری از کاربران اندرویدی در خصوص نحوه بررسی این موضوع اطلاعات کافی ندارند.

چگونه بفهمم دیگران شماره تلفن من را در گوشی اندرویدی بلاک کرده اند؟یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از کاربران گوشی های اندرویدی این است که بدانند چه افرادی آنان را بلاک کرده اند. اما جالب است بدانید که بسیاری از کاربران اندرویدی در خصوص نحوه بررسی این موضوع اطلاعات کافی ندارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، روشی وجود دارد که می توانید برای بررسی کاربرانی که شما را بلاک کرده اند از آن استفاده کنید.

قبل از این که به روشهای بررسی بلاک بپردازیم بهتر است نگاهی هم به رفتارهای خودمان داشته باشیم و ببینیم اصلا چرا بلاک شده ایم. اما اگر بخواهیم بدون اینکه از شخص بپرسیم بلاکمان کرده یا خیر بهتر است از روش زیر استفاده کنید:

_ برنامه مخاطبین را در دستگاه تلفن همراه اندروید خود باز کنید

_ روی نام شخصی که گمان می کنید شما را مسدود کرده است ضربه بزنید

_ روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید

_ برای حذف اطلاعات مخاطب ، روی "حذف" ضربه بزنید

_مخاطب را حذف کنید

_دوباره برنامه مخاطبین خود را باز کنید

_روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید و نام شخص را تایپ کنید

_اگر نام دوست شما به عنوان یک مخاطب پیشنهادی ظاهر می شود ، بسیار محتمل است که آنها واقعاً شما را مسدود نکرده باشند واگر نام آنها به عنوان مخاطب پیشنهادی ظاهر نمی شود ، ممکن است شما مسدود شده باشید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
arash
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
2
احتمالم داره شما احمق باشید ک باور میکنید

دنیا بر روی احتمالات ساخته نشده گلم بیشتر دقت کن یه بچه 1 شاله دقیقا 1 ساله همچین ایده مسخره ای رو وقتی تست نکرده باشد در سایتش نمیذاره خاک تو سرت
مجتبی
United Kingdom
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
1
پس نتیجه میگیریم که احتمالا یا بلاک کرده یا احتمالا نکرده
ممنون از مطلب بی نظیرت!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: