کد خبر: ۸۴۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۹
با تصویب هیئت دولت، مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت نوسازی و مقاوم‌سازی تعداد دو هزار واحد مسکونی واقع در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه تخصیص می‌یابد.

تصویب اعتبارات لازم برای نوسازی و مقاوم‌سازی تعدادی واحد مسکونی در مشهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، هیئت وزیران در جلسه ۲۵ دی ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور، با تخصیص مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت نوسازی و مقاوم‌سازی تعداد دو هزار واحد مسکونی واقع در مناطق حاشیه ای شهر مشهد و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه موافقت کرد.

بر این اساس، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای جهت آماده‌سازی، تأسیسات زیربنایی و احداث زیرساخت و مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال به صورت هزینه ای جهت هزینه های پشتیبانی و ارائه خدمات فنی و مدیریتی و آواربرداری برای نوسازی و مقاوم‌سازی این واحدهای مسکونی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می گیرد.

به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» ، هم‌چنین، مبلغ یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت، با سود و کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله و سقف فردی ۵۰۰ میلیون ریال با راهبری بانک مرکزی از طریق بانک های عامل با معرفی بنیاد مسکن پرداخت می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: