کد خبر: ۸۴۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
تعداد بازدید: ۲۰۹
جزیره کیش با ظرفیت بالای میزبانی از مسابقات ورزشی، بهمن امسال میزبان مسابقات بین المللی سطح A زیر 14 سال آسیا و تور تنیس جهانی جوانان زیر 18 سال از کشور های مختلف می شود.

میزبانی کیش از دو رویداد بین‌المللی تنیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این دو تورنمنت بین المللی که از سوی کنفدراسیون تنیس آسیا (ATF)به کیش محول شده است، در گرامیداشت دهه مبارک فجر و دو بخش پسران و دختران از 5 بهمن آغاز می شود و تا 19 بهمن ادامه خواهد داشت.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهایی از ایران، هند، نپال، سوریه و تاجیکستان در بخش پسران و تنیسورهایی از ایران در بخش دختران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

با توجه به اینکه مسابقات سطح A بالاترین سطح مسابقات نوجوانان تنیس آسیا است، قهرمان این رقابت ها 1200 امتیاز در رده بندی آسیایی کسب خواهد کرد که "مسیح صلاح" داور نشان سفید کشورمان سرداوری این دوره را بر عهده خواهد داشت.

همچنین مسابقات تور تنیس جهانی جوانان زیر 18 سال نیز به سرداوری حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان برگزار خواهد شد.

تاکنون تنیسورهایی از کشورهای چک، کویت،ترکیه، رومانی، تاجیکستان، فرانسه، تونس و آلمان در بخش پسران و تنیسورهایی از ایران، روسیه، مالی، اکراین، هند، بلژیک و ایتالیا در بخش دختران ثبت نام کردند و مسابقات در دو بخش انفرادی و دونفره برپا می شود.

گفتنی است میزبانی تور مسابقات 10 هفته ای سطح A بین المللی در قاره آسیا ، سال 2019 بر عهده کشورهای امارات متحده عربی و بحرین در غرب آسیا بوده است و با رایزنی فدراسیون تنیس ایران، میزبانی دو هفته ای این رقابتها در سال 2020 به کشورمان داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: