کد خبر: ۸۴۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۷
مدافع کروات تیم فوتبال استقلال گفت: هیچگاه در خیابان‌های تهران احساس ناامنی نداشته‌ام و برخورد مردم با افراد خارجی بسیار دوستانه و محترمانه است.

دوست داشتم با 100 هزار هوادار مقابل الکویت بازی کنم/ هیچ‌وقت در ایران احساس ناامنی نکردمبه گزارش خبرداغ ، هرویه میلیچ در خصوص مدت زمان حضورش در ایران اظهار داشت: هیچگاه در خیابان‌های تهران احساس ناامنی نداشته‌ام. برخورد مردم با افراد خارجی بسیار دوستانه و محترمانه است. آنها هر کمکی که بتوانند به شما می‌کنند. همیشه به خانواده‌ام گفته‌ام که مردم ایران مهمان‌نواز هستند.

 

وی افزود: زندگی در این کشور مثل کشورهای دیگر در جریان است. مردم به محل کارشان می‌روند و بچه‌ها در مدارس حاضر می‌شوند. شخصا اگر احساس می‌کردم که ایران در شرایط ناامنی به سر می‌برد، به ایران بر نمی‌گشتم.

 

میلیچ عنوان کرد: واقعا دوست داشتم که مقابل صد هزار هوادار استقلال مقابل الکویت بازی کنیم ولی این تصمیم باعث تعجب من هم شده است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: