کد خبر: ۸۴۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۳۸۹
مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: پول بلیت بشار را باشگاه داده است و به دنبال منابع مالی برای پرداخت قرارداد او هستیم.

پرسپولیس به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت پول به رسن/ استوکس فردا به دبی می‌رسدبه گزارش خبرداغ ، حسین قدوسی، در مورد حضور استوکس برای امضای قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: استوکس احتمالا فردا به دبی می رود تا مذاکرات نهایی برای امضای قرارداد را انجام بدهد. بحث دریافت 50 درصد قرار داد در قسط اول صحت ندارد و کمتر از آن است.

 

وی در خصوص اینکه استوکس به بازی اول این تیم برابر تراکتور می رسد گفت: بعید می دانم بدون تمرین آماده این بازی بشود.

 

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در مورد بشار رسن و اینکه گفته 10 روز به این باشگاه فرصت می دهد تا مطالباتش پرداخت شود، گفت: باشگاه پرسپولیس پول بلیت بشار رسن را داده است و این موضوع که خود وی پرداخت کرده صحت ندارد و باشگاه همچنان به به دنبال منابع مالی برای پرداخت به بشار است تا مشکلی بابت فسخ قرارداد به وجود نیاید.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: