کد خبر: ۸۴۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۱۸۵
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از شناسایی و دستگیری اعضای یک خانواده که اقدام به فروش مواد مخدر در بخش چهارباغ می‌کردند خبر داد.

خانوادگی هروئین و شیشه می‌فروختند!سرهنگ مهدی فضلی علیشاه با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزاش های مردمی مبنی بر تهیه و فروش مواد مخدر از سوی اعضای یک خانواده در بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از پلیس البرز، وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی اعضای این خانواده شدند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مرکز شهرچهارباغ خودروی آنان را توقیف و زوجین و دو فرزند آنها را دستگیر کردند .

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودروی نامبردگان مقدار سه کیلوگرم هروئین و ۳۵۰ گرم ماده روان گردان شیشه کشف شد.

همچنین در اقدامی دیگر ماموران انتظامی بخش چندار در شهرک کردان در ویلایی ضمن هماهنگی با مقام قضائی ، مقدار ۴۵۰ گرم شیشه کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز در آن محل توقیف شد.

گفتنی است، متهمان به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: