کد خبر: ۸۴۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۸
رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی قم گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه – سلفچگان، چهار تن جان باختند و ۱۲ تن مصدوم شدند.

واژگونی اتوبوس در جاده ساوه - سلفچگان / ۴ نفر کشته و ۱٢ نفز مصدوم شدندبه گزارش خبرداغ، رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی قم گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه – سلفچگان، چهار تن جان باختند و ۱۲ تن مصدوم شدند.

سرهنگ مختار پناهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: یک دستگاه اتوبوس از مبدا اصفهان به مقصد رامسر در حال حرکت بود که حدود ساعت ۳ بامداد امروز در محور ساوه-سلفچگان، سه کیلومتر بعد از عوارضی واژگون می‌شود.

وی علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده عنوان و اضافه کرد: این اتوبوس به سمت چپ محور منحرف و پس از برخورد با نیوجرسی لاین وسط، مجددا به سمت چپ منحرف می‌شود و داخل یک دهانه پل به ارتفاع ۱۳ متر سقوط می‌کند.

به گفته وی،‌ سه تن در محل حادثه و یک‌تن نیز در بیمارستان جان باختند.

پناهی بیان کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر بیشتر استان‌های کشور، رانندگان هنگام مسافرت تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و فاصله طولی و ‌سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

بر اساس این گزارش، ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و مصدومان به مراکز درمانی نکویی - فرقانی و امام رضا(ع) قم منتقل شدند.

حال چند تن از مصدومان وخیم گزارش و یک‌تن نیز دچار قطع عضو شده است.

در استان قم ۲۰۹ کیلومتر آزادراه، ۱۹۱ کیلومتر بزرگراه، ۱۷۸ کیلومتر راه اصلی و ۱۵۵ کیلومتر راه فرعی وجود دارد و کل راه‌های شریانی استان ۶۰۹ کیلومتر می‌باشد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهارراه فرعی است که ازجمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان، آزادراه قم - گرمسار و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: