کد خبر: ۸۴۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۷۶۹
به علت برودت هوا برخی مدارس شهرهای ایران تعطیل اعلام شد.

مدارس کدام شهرها فردا تعطیل است؟به گزارش خبرداغ ، به علت برودت هوا برخی مدارس شهرهای ایران تعطیل اعلام شد.

آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرده است؛ با توجه به بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا دوشنبه سی‌ام دیماه تعطیل است.

گفتنی است مدارس دیگر شهرستان‌های استان البرز فردا دایر است.

برخی از مدارس شهرستان های آذربایجان شرقی به دلیل بارش شدید برف و کولاک در روز دوشنبه تعطیل شد.

برخی از مدارس استان به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا دو شنبه ۳۰ دی‌ماه ۹۸ تعطیل شد.

در منطقه تیکمه داش کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در منطقه مراغه با توجه به بارش سنگین برف و برودت هوا و یخبندان، مدارس شهری و روستایی مراغه در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه تعطیل شد. مدارس شهری مراغه در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی تعطیل است و مدارس روستایی نیز شامل کلیه مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل است.

در منطقه هشترود کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بخش نظرکهریزی کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل یخبندان و سرمای هوا مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

خیرالله رحمانی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس استان گفت: به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی، مدارس استثنایی استان؛ در نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

وی افزود: مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم استان قزوین، در نوبت صبح فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه، دایر است و دانش آموزان این مقاطع باید در کلاس درس حاضر شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های محترم لازم است اخبار موثق در خصوص تعطیلی مدارس استان را از طریق سایت اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، کانال رسمی آموزش و پرورش استان قزوین و بخش‌های خبری صداوسیمای مرکز قزوین و رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند.

به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی طی روز یکشنبه بیست و نهم دی ماه در تمامی نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان قزوین تعطیل بود.

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه جزئیات تعطیلی و تأخیر در آغاز به کار فعالیت مدارس استان در روز دوشنبه ۳۰ دی ماه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری آمده است: به اطلاع کلیه هم استانی‌ها می ‌رساند به علت یخ زدگی و لغزندگی معابر کلیه مدارس آموزش وپرورش اردل در کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد و مدارس مقطع ابتدایی روستاهای آلیکوه تا افسرآباد در روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه تعطیل هستند.

در منطقه میانکوه نیز کلیه مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

مدارس سایر نقاط استان مطابق روال معمول به فعالیت آموزشی خود خواهند پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: