کد خبر: ۸۴۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۶
منبع امنیتی عراقی گزارش داد:
یک منبع امنیتی در استان الانبار امروز- یکشنبه- از اقدام نیروهای آمریکایی برای انجام عملیات ترمیم مواضع آسیب‌دیده داخل ساختمان پایگاه عین‌الاسد بر اثر حمله موشکی ایران خبر داد.

نیروهای آمریکایی اقدام به ترمیم پایگاه عین الاسد کرده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، یک منبع امنیتی در استان الانبار امروز -یکشنبه- از اقدام نیروهای آمریکایی برای انجام عملیات ترمیم مواضع آسیب‌دیده داخل ساختمان پایگاه عین الاسد بر اثر حمله موشکی ایران خبر داد.

این منبع گفت: «نیروهای آمریکایی با هماهنگی شرکت­‌های امنیتی اقدام به عملیات ترمیم مواضع آسیب‌دیده در پایگاه عین الاسد پس از حملات موشکی کرده­‌اند».

وی در ادامه افزود: «مواضع نظامی آمریکا در ساختمان پایگاه عین الاسد بر اثر حملات موشکی ایران خسارت فراوانی دیده و نیروهای آمریکایی را به ترمیم و تعمیر ساختمان واداشته است».

به نقل از پایگاه خبری المعلومه، این منبع عراقی توضیح داد که نیروهای آمریکایی ساختمان پایگاه عین الاسد را با اقدام‌های امنیتی احاطه و عملیات ترمیم مواضع آسیب‌دیده را آغاز کرده­‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: