کد خبر: ۸۴۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۴۲۱
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از احتمال تعطیلی فردای مدارس پایتخت خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما این است که فردا یخبندان است و بر این اساس احتمال تعطیلی وجود دارد که تا عصر امروز در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

آموزش و پرورش: احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه هم وجود دارد / خبر قطعی تا عصر امروز اعلام می‌شودبه گزارش خبرداغ، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص گلایه برخی مردم از تعطیلی دیرهنگام مدارس اظهار کرد: ما از ساعت 5:45 دقیقه خبر تعطیلی مدارس را اطلاع‌رسانی کردیم و خانواده‌ها قبل از حرکت به سمت مدرسه در چنین روزهایی حتماً خبرگزاری‌های رسمی و شبکه‌های رسانه ملی را ببینند تا در جریان تعطیلی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: از چند ساعت قبل از شروع مدارس خبر تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف به خبرگزاری‌ها و رسانه ملی اعلام شد اما برخی خانواده‌ها به این منابع مراجعه نکردند و با فرزندانشان به مدرسه رفته بودند.

ثقفی در خصوص تعطیلی فردای مدارس گفت: پیش‌بینی ما این است که فردا یخبندان است و قطعاً دانش‌آموزان با مشکلاتی در رفت‌وآمد به مدرسه مواجه می‌شوند و احتمال تعطیلی وجود دارد که در این خصوص تصمیم‌گیری کرده و تا عصر اعلام می‌کنیم.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: