کد خبر: ۸۳۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۶
حسین ماهینی ابراز امیدواری کرد، فصل خوبی را در کنار هواداران پرشور نساجی مازندران تجربه کند.

اولین مصاحبه مدافع پرسپولیس پس از جدایی/ خوشحالم به یک تیم پرطرفدار آمده امبه گزارش خبرداغ ، حسین ماهینی پس از چند سال حضور در پرسپولیس و کسب افتخارات متعدد با این تیم، در نهایت از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شد و به تیم نساجی مازندران پیوست.


ماهینی در اولین مصاحبه اش پس از پیوستن به نساجی مازندران، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد:« سلام عرض می کنم خدمت تمام هواداران خوب نساجی. خیلی خوشحالم که به یک پرطرفدار آمده ام و امیدوارم بتوانم کمک کنم تا نساجی مازندران در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشد.»


مدافع راست سابق پرسپولیس و ذوب آهن در مورد پیش بینی اش از ادامه فصل گفت:« خب ببینید نیم فصل دوم همیشه سخت است؛ نه برای نساجی که برای تمام تیم ها. یک سری تیم ها برای قهرمانی می جنگند و یک سری تیم ها برای نیفتادن. نساجی خدا را شکر شرایطش بد نیست و امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.»


او در مورد شرایط اردوی نساجی بیان کرد:« خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی داشته ایم. امیدوارم بتوانیم با تمرینات خوبی که انجام می دهیم، نتایج خوبی بگیریم.»


ماهینی در پایان با اشاره به هواداران عنوان کرد:« من با تیم‌های دیگر مقابل نساجی بازی کرده ام. واقعا هواداران خوب و پرشوری دارد و امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را برای آنها رقم بزنیم.»

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: