کد خبر: ۸۳۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۴
امروز شعار مردم منطقه و کشورهای همسایه خروج ایالات متحده است، جالب است که ترامپ فکر می‌کرد برای انتخاباتش یک برگ برنده به دست آورده اما نمی‌دانست قماری کرده است که قطعا بازنده‌اش خودش خواهد بود.

خروج آمریکا از منطقه به شعار ملت‌ها تبدیل شده استبه گزارش خبرداغ ، فراموش نکنیم برخلاف آمریکایی‌ها که از هزاران کیلومتر دورتر آمدند و کشورهای منطقه را به اشغال درآوردند و علیرغم درخواست مردم و دولت‌ها این سرزمین‌ها همچنان به حضور خبیثانه خودشان ادامه می‌دهند، تمام ارضی آنان را زیر پا می‌گذارند و نقض حریم می‌کنند، سردار سلیمانی با دعوت مقام‌های عراق در آنجا حضور داشت.

آمریکایی‌ها فردی را به شهادت رساندند که مورد احترام و اعتماد همه مردم و دولت‌های قانونی منطقه بود.

ترامپ بیان کرد که داعش را کلینتون و انصارش به وجود آورده و با این سیاست مخالف است اما امروز مشاهده می‌کنید آمریکایی‌ها و ترامپ سردار سلیمانی را که نماد مبارزه با داعش بود به شهادت می‌رسانند

شهید سلیمانی نماد مقاومت در برابر تروریست‌های منطقه بود، مردم بسیاری این شهید بزرگوار را می‌شناختند و باید در همه جا گفت کار ایالات متحده خلاف قواعد بین المللی است.

آمریکایی‌ها به گزاف می‌گویند شهید سلیمانی باعث قتل بسیاری از شهروندان آنان شده است، در حالی این کشور بود که داعش را به وجود آورد و امروز هم با ترور سردار سلیمانی نشان داد نه تنها ضدتروریسم نیست بلکه حامی تروریسم بوده و از سرکرده‌های آنان حمایت می‌کند.

بزرگترین مانع پیشروی آمریکا در منطقه حضور سردار سلیمانی بود، ایالات متحده شهید سلیمانی را به شهادت رساند تا مانعی در منطقه نداشته باشد. رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها و دیگر سران منطقه که بزرگان حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی را به شهادت رساندند بدانند این درخت هر روز پر بار ترخواهد شد .

آمریکا امروز در منطقه گیر کرده است و ترامپ دست به اعمال جنایتکارانه و دیوانه‌وار می‌زند، فقدان شهید سلیمانی برای سپاه قدس و جبهه مقاومت بسیار سخت خواهد بود اما باید گفت خللی در اقدامات ضدتروریستی ما به وجود نخواهد آمد؛ امروز وحدتی در کشور و منطقه آغاز شده است که می‌تواند آغازگر خروج آمریکایی‌ها باشد.

امروز شعار مردم منطقه و کشورهای همسایه خروج ایالات متحده است،  جالب است که ترامپ فکر می‌کرد برای انتخاباتش یک برگ برنده به دست آورده اما نمی‌دانست قماری کرده است که قطعا بازنده‌اش خودش خواهد بود.

 بسیاری از کشورهای منطقه ترور سردار سلیمانی را در خاک عراق ناقض قواعد و قوانین بین‌المللی می‌دانند و ایران را برای انتقام‌جویی شماتت نکردند.

ما با پشتوانه مردم و قانون آمریکایی‌ها را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد. 

آمریکایی‌ها مدعی هستند که ترور سردار سلیمانی به دلیل پیشگیری از وقوع جنگ با ایران بوده است،‌ این صحبت‌های قلدر مأبانه و غیرقانونی برای توجیه این جنایت است، اگر قرار باشد هر کسی با یک تشخیص غیرقانونی یک نفر را ترور کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. 

اگر بنا باشد که اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد ما محق‌تر برای این کار هستیم. حال یک سوال مطرح می‌شود آیا خود آمریکایی‌ها چنین اقدامی را می‌پذیرند؟ 

امروز چه کسی تروریست است؟ نیروهای آمریکایی که از طولانی‌ترین راه‌ها به منطقه آمدند و جنایت می‌کنند یا ما که همیشه سعی کردیم امنیت را برقرار کنیم؟

جمالی‌نوبندگانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: