کد خبر: ۸۳۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۲۷۶
درخشش مهدی طارمی در رقابت‌های این فصل لیگ پرتغال، باعث شده تا حتی از تیم‌های مطرح این کشور نیز پیشنهادهایی دریافت کند و این احتمال وجود دارد که پس از تنها نیم‌فصل حضور در فوتبال اروپا راهی یکی از باشگاه‌های مطرح پرتغالی شود.

انتقالی جذاب برای مهاجم ایرانی؛ طارمی در پورتو؟به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: درخشش مهدی طارمی در رقابت‌های این فصل لیگ پرتغال، باعث شده تا حتی از تیم‌های مطرح این کشور نیز پیشنهادهایی دریافت کند و این احتمال وجود دارد که پس از تنها نیم‌فصل حضور در فوتبال اروپا راهی یکی از باشگاه‌های مطرح پرتغالی شود. ژوزه فرناندس، خبرنگار نشریه پرتغالی اوژوگو در مطلبی مدعی شده که باشگاه پورتو برای خرید این ستاره ایرانی دست به‌کار شده و می‌خواهد در همین ژانویه او را به جمع بازیکنانش اضافه کند.

فرناندس در این گزارش به این نکته اشاره کرده که مهاجم ایرانی ریو‌آوه در همین مدت کوتاهی که در پرتغال حضور دارد توانسته گل‌های مهمی برای تیمش به ثمر برساند و حالا پورتو، اقدام‌هایی اولیه برای خرید او را آغاز کرده و حتی با او پیش‌قراردادی نیز امضا کرده است. البته این جابه‌جایی در‌صورتی انجام خواهد شد که تیکوئینیو سوارس، مهاجم برزیلی پورتو از این تیم جدا شود. تیکوئینیو که از سال 2017 در این تیم توپ می‌زند به‌تازگی پیشنهادی 20 میلیون یورویی از رم ایتالیا دریافت کرده و ممکن است در مهلت نقل‌و‌انتقالات زمستانی راهی سری A شود. او تاکنون برای این تیم 92 بازی انجام داده و 45 گل زده است.

حضور در لیگ اروپا

در‌صورت جدایی این مهاجم 28 ساله، طارمی یکی از گزینه‌های پورتو برای جانشینی او خواهد بود. مهاجم ایرانی ریو‌آوه در این هفته هم نمایش خوبی برابر بنفیکا داشت و پس از سردار آزمون و مهرداد محمدی به سومین بازیکن ایرانی بدل شد که در این فصل توانسته دروازه این تیم بزرگ پرتغالی را باز کند. تیم او البته در این دیدار شکست خورد و از جام حذفی پرتغال کنار رفت، اما طارمی در این فصل با به ثمر رساندن 10 گل در 13 مسابقه‌ای که برای ریو‌آوه به میدان رفته خود را به‌عنوان یکی از مهاجمان برتر فصل جاری مطرح کرده است.در‌حالی‌که 17 هفته از شروع رقابت‌های لیگ پرتغال سپری شده، طارمی و زی‌لوئیس، مهاجم اهل کیپ ورد پورتو که او هم مورد توجه تاتنهام قرار گرفته و یکی از گزینه‌های ژوزه مورینیو برای جانشینی هری‌کین مصدوم است، تنها بازیکنانی هستند که موفق به هت‌تریک شده‌اند.طارمی در‌صورت حضور در پورتو می‌تواند حضور در رقابت‌های اروپایی را نیز تجربه کند. پورتو که سال گذشته نایب‌قهرمان لیگ پرتغال شده بود در ابتدای فصل جاری در مرحله انتخابی رقابت‌های لیگ قهرمانان درمجموع دو دیدار رفت و برگشت مغلوب کراسنودار شد و به مسابقات لیگ اروپا رفت. شاگردان سرجیو کوسیسائو در مرحله گروهی این تورنمنت بالاتر از رنجرز، یانگ بویز و فاینورد در صدر جدول قرار گرفت و راهی دور حذفی شد که در این مرحله با قرعه‌ای دشوار روبه‌رو شده و باید به مصاف بایرلورکوزن آلمان برود. در این شرایط طارمی که سال گذشته در الغرافه قطر توپ می‌زد، می‌تواند خیلی زود پله‌های پیشرفت را طی کرده و در ادامه فصل برای یکی از تیم‌های نامدار پرتغال و حتی فوتبال اروپا توپ بزند. تیمی که پیش از این مهاجمان نامداری چون هالک، فالکائو و ماریو ژاردل را به تیم‌های بزرگ اروپایی فروخته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: