کد خبر: ۸۳۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۱
حجت الاسلام محمد حسنی:
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه خطای یک نفر در سانحه هواپیمایی اوکراین نباید به پای کل نظام نوشته شود، گفت: به جای درگیر احساسات شدن و دوری از منطق باید از تضعیف امنیت نیروهای مسلح که هدف اصلی دشمن است، جلوگیری کنیم.

خطای یک نفر در سانحه هوایی نباید به پای کل نظام نوشته شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم گرامیداشت شهدای سانحه هواپیمایی اوکراین و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام خمینی غیاث آباد، گفت: وظیفه تک تک ملت ایران است که مراقب توطئه فتنه‌گران داخلی باشند و نگذارند زحمات ۴۰ ساله نیروهای مسلح در دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی هدر رود.

وی تاکید کرد: دشمن این آرزو را به گور خواهد برد که مردم پشت سپاه و ارتش را خالی کنند، چون ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند و آحاد ولایت مدار جامعه از آنها حمایت خواهند کرد.

حجت الاسلام محمدحسنی شیطنت‌های آمریکا در خاورمیانه را عامل شهادت مسافران هواپیمای اوکراین ارزیابی کرد و گفت: دشمن فضا را به سمتی پیش برد که متاسفانه این عزیزان جان خود را از دست دادند و ملتی را عزادار کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: به محض شهادت سردار سلیمانی، آمریکایی‌ها تهدید کردند اگر ایرانی‌ها دست به اقدام تلافی‌جویانه بزنند، ۵۲ نقطه از اماکن ایران را هدف قرار خواهند داد با این فضاسازی های کشور را به سمت شرایط جنگی سوق داد

وی اضافه کرد: انتظار مردم هم این بود که اگر پرنده‌ای به سمت فضای امنیتی کشور پرواز کند، با اقدامات دفاعی ایران همراه شود، از طرفی اخباری به دست ایران رسیده بود که حمله آمریکا از طریق موشک‌های کروز صورت می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش بیان کرد: برادر مسئولی که پشت سیستم دفاعی و موشکی ایستاده بود، احساس کرد هواپیمای مسافربری اوکراین، موشک کروز است که البته اشتباه از آب درآمد، اما اگر واقعا این هواپیما موشک بود و شلیکی صورت نمی‌گرفت، قطعا الان به نحو دیگری زیرسوال می‌رفت.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر ملت ایران با ۶ مصیبت عظیم از جمله شهادت سردار قاسم سلیمانی، جان باختن تعدادی از شهروندان کرمانی در مراسم تشییع این شهید، سانحه هواپیمای اوکراین، واژگونی اتوبوس خط تهران گرگان، وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان و فوت جانسوز حجت الاسلام رسولی محلاتی روبرو بود.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش با عرض تسلیت به خانواده شهدای سانحه هواپیمای اوکراین، اظهار داشت: اگرچه امروز همه ملت ایران عزادار و داغدار هستند و صاحب عزای ما تنها یک گروه و جریان خاص نیست، اما این مصیبت‌ها ضمن تاسف بار بودنشان برخلاف تحلیل های علط دشمن پی امدهای مثبتی به همراه هم آوردند.

وی یادآور شد: همدلی مردم ایران و عراق در جریان شهادت حاج قاسم سلیمانی، اقتدار سپاه در انتقام سخت و شرکت ده‌ها میلیون از هموطنان در مراسم تشییع سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به همه دنیا ثابت کرد که نظام و انقلاب با هدایت رهبری فرزانه تا چه اندازه مقتدرانه ایستاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: