کد خبر: ۸۳۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۰
وزیر دفاع آلمان تایید کرد:
وزیر دفاع آلمان گزارش‌ها مبنی بر این‌که رئیس‌جمهوری آمریکا، اتحادیه اروپا را به اعمال تعرفه بر واردات خودرو از این بلوک تهدید کرده است تایید کرد.

ترامپ در زمینه ایران به اروپا فشار آورده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «آنه‌گرت کرامپ-کارن باوئر»، وزیر دفاع آلمان، امروز -‌پنج‌شنبه- گزارش‌ها مبنی بر این‌که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، اتحادیه اروپا را به اعمال تعرفه بر واردات خودرو از این بلوک تهدید کرده است را تایید کرد.

پیشتر گزارش‌هایی مبنی بر این منتشر شده بود که ترامپ اروپا را تهدید کرده که در صورت عدم به راه انداختن سازوکار حل اختلاف در زمینه برجام، تعرفه‌های سنگینی را بر واردات خودرو از این بلوک اعمال خواهد کرد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر این اساس، ترامپ به اروپا فشار آورده بود که ایران را به سوی یک توافق هسته‌ای جدید سوق دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: