کد خبر: ۸۳۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
تعداد بازدید: ۳۶۳
باشگاه الکویت خواهان دریافت پاسخ بسیار سریع کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره درخواست برگزاری بازی با استقلال ایران در زمین بی‌طرف شد.

باشگاه الکویت: AFC سریع جواب ما را بدهد، چون زمان کم داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از موجز الاخبار، باشگاه الکویت کویت اعلام کرد؛ پس از ارائه درخواست رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تغییر محل برگزاری بازی با استقلال، انتظار دارد خیلی سریع پاسخ این نهاد را دریافت کند، زیرا زمان آماده‌سازی برای سفر به ایران بسیار کم است.

 

بر اساس این گزارش، باشگاه الکویت با استناد به بالا گرفتن تنش‌های اخیر میان ایران و آمریکا درخواستی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا بازی با استقلال در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به جای ورزشگاه آزادی تهران در قطر برگزار شود. انتظار می‌رود کنفدراسیون فوتبال طی امروز و فردا به درخواست باشگاه کویتی پاسخ دهد.

 

تیم فوتبال الکویت کویت سه‌شنبه شب با پیروزی 2 بر یک برابر تیم الفیصلی اردن در ماراتن 120 دقیقه‌ای حریف استقلال در مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شد. این بازی طبق برنامه باید روز اول بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: