کد خبر: ۸۳۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
تعداد بازدید: ۲۹۴
پل پوگبا تصمیم قطعی‌اش برای جدایی را گرفته و تلاش می‌کند به هر تیمی که موقعیت بهتری برایش بود، برود.

پوگبا هر جا که شد می‌رودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: پل پوگبا تصمیمش برای جدایی از منچستریونایتد را گرفته و این تصمیم را تابستان آینده عملی خواهد کرد.

سایت «گل» خبر داد، با وجود اینکه رئال‌مادرید به طور کلی قید پل پوگبا را زده و یوونتوس هم با قیمت بالایی که منچستریونایتد تعیین کرده حاضر به بازگرداندن پوگبا نیست، این ستاره فرانسوی در پایان فصل اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

پوگبا یک سال و نیم دیگر با باشگاه منچستریونایتد قرارداد دارد و با توجه به عدم تمدید قراردادش، باشگاه حاضر خواهد شد او را تابستان بفروشد تا از فروشش درآمدزایی کند. به این ترتیب قیمت فروش پوگبا تابستان آینده از ۱۵۰ میلیون پوند مورد نظر منچستریونایتد خیلی کمتر خواهد شد و تقریباً یکی از موانع جدایی‌اش برداشته می‌شود. به این ترتیب پوگبا اگر پیشنهادی غیر از رئال‌مادرید و یوونتوس هم داشته باشد بررسی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: