کد خبر: ۸۳۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید: ۳۳۷
بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سانتافه در محور «راور- کوهبنان» ۲ نفر از سرنشینان در صحنه و یک نفر در مسیر بیمارستان کشته شد.

واژگونی مرگبار خودروی سانتافه در کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا  ، بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سانتافه در محور «راور- کوهبنان» ۲ نفر از سرنشینان در صحنه و یک نفر در مسیر بیمارستان کشته شد.

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور «راور- کوهبنان» ماموران پلیس راه راور به محل اعزام شدند.

سرهنگ"علی اکبر نصیری" ادامه داد: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد، یک دستگاه سواری سانتافه هنگام تردد در مسیر «راور-کوهبنان» از مسیر منحرف و واژگون شده است که در اثر آن راننده ۲۸ ساله و سرنشین۳۲ ساله جان خود را از دست دادند و سرنشین دیگر که او نیز مردی ۵۲ ساله بوده به شدت مجروح و به بیمارستان انتقال داده می شود اما در مسیر بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

سرپرست پلیس راه شمال استان با اشاره به سرما و یخبندان نسبتا شدید این محور خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند که به رانندگان توصیه می شود در این ایام سال در کلیه محورهای درون و برون شهری با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل رانندگی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: