کد خبر: ۸۳۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۲۲۹۲
معاون باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص شایعه پیشنهاد پرسپولیس به مرتضی تبریزی و مخالفت باشگاه استقلال ارائه کرد.

سرانجام مذاکره پرسپولیسی‌ها با مهاجم استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، بهرام امیری درباره رد شدن برنی ایبینی بازیکن خارجی مدنظر استقلال در تست‌های پزشکی اظهار داشت: طبق گزارش ایفمارک، این بازیکن دچار مشکل بود و به همین دلیل عقد قرارداد با او منتفی شد.

 

وی در مورد بحث پیوستن فرشاد احمدزاده به استقلال و مخالفت فرهاد مجیدی تصریح کرد: در جریان نیستم و اجازه دهید به این ماجرا وارد نشوم.

 

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود مرتضی تبریزی در آستانه پیوستن به پرسپولیس بوده و به همین دلیل باشگاه رضایت‌نامه او را صادر نکرده است، گفت: تیم‌های شهر خودرو، تراکتور، ذوب‌آهن و فولاد خوزستان خواهان جذب تبریزی بوده و از طرف پرسپولیس هم ظاهرا با خود تبریزی صحبت کرده بودند. تبریزی در لحظه آخر گفت می‌خواهد در استقلال بماند و حقش را بگیرد.

 

امیری در پاسخ به این سوال که آیا تبریزی اعلام کرده که می‌خواهد بماند، گفت: بله، او گفت اینجا (استقلال) برای او جای مناسبی است. ما هم گفتیم از این موضوع استقبال می‌کنیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: