کد خبر: ۸۳۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۵
سرمربی پرسپولیس گفت: شروع سختی در نیم فصل دوم داریم و باید در 36 روز باید 6، 7 مسابقه حیاتی و تاثیرگذار در لیگ و همچنین لیگ قهرمانان انجام دهیم.

گل‌محمدی: شروع سختی در نیم‌فصل دوم داریم/ پرسپولیس کم کم بهتر می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی، در مورد حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره بازگشتم، حس خیلی فوق العاده‌ای دارم و افتخار بزرگی بود که بعد از 7 سال دوباره نصیب من شد. امیدوارم با حمایت هواداران و انرژی مثبت آنها کارهای بزرگتری انجام دهیم و بتوانیم جام‌های خوبی ببریم. خودم خیلی امیدوار هستم تا با همدلی و اتحاد خوب بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

 

وی در مورد اینکه چقدر به نیم فصل دوم امیدوار است، گفت: شروع نیم فصل دوم، شروع سختی است. در 36 روز باید 6، 7 مسابقه سخت و حیاتی و تاثیرگذار در لیگ و همچنین لیگ قهرمانان را انجام دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد:برای آماده سازی بیشتر 10 روز فرصت داریم، اما فرصت زیادی نیست و باید انرژی و وقت بگذاریم تا بازیکنان را برای این مسابقات هماهنگ و آماده کنیم. مطمئنا تیم ما رفته رفته بهتر خواهد شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: