کد خبر: ۸۳۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۶۷۱
بازیکن مورد توجه باشگاه استقلال تهران در تست‌های پزشکی تایید صلاحیت نشد.

فوری/ استقلال مدافع کامرونی را دیپورت می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، برنی ایبینی، هافبک استرالیایی - کامرونی مورد توجه استقلال تهران که در هفته جاری به ایران سفر کرده بود تا برای عقد قرارداد نهایی و پیوستن به آبی پوشان تهرانی اقدام کند در تست‌های پزشکی ایفمارک رد شد.

 

بهرام امیری، معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران در این باره به ایلنا گفت: به دلیل گزارش‌های ایفمارک و نظریات فوق تخصصی این بازیکن از ناحیه مچ پا مورد تایید قرار نگرفت و به همین دلیل با نامبرده هیچ قراردادی منعقد نگردیده و او به استقلال نمی‌پیوندد.

 

او ادامه داد: طی جلسه‌ای که با آقای فرهاد مجیدی و دکتر امین نوروزی داشتم در نهایت با تصمیم مجموعه قرار شد هیچ قراردادی با این بازیکن امضا نشود و او ایران را به زودی ترک می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: