کد خبر: ۸۳۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۳۲۷
فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس در مورد شایعه مذاکره با استقلال واکنش نشان داد.

احمدزاده: در اوج عصبانیت هم به استقلال نمی رومبه گزارش خبرداغ و به نقل از ایلنا، فرشاد احمدزاده، وینگر سابق پرسپولیس که با جدایی از این تیم در پنجره زمستانی نقل و انتقالات به فولاد خوزستان پیوست در خصوص شایعه عجیبی که در مورد مذاکراتش با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد.

 

احمدزاده در خصوص شایعه مذاکراتش با استقلال و موافقتش با رفتن به این تیم اظهار داشت: من واقعاً وقتی این خبر را دیدم تعجب کردم و نمی‌دانم بر چه اساس و چرا این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند در حالیکه اصلاً چنین موضوعی صحت نداشته و من روحم هم از این موضوع بی‌خبر است. هیچ صحبتی با استقلال نداشتم که بخواهم با آن موافقت کنم یا مخالفت کنم.

 

وی افزود: قصد این افراد از انتشار چنین اخباری این است که در این شرایط من را به حاشیه برده و من را مقابل هواداران قرار دهند در حالیکه من در اوج عصبانیت هم باشم چنین تصمیمی نمی‌گیرم. چند ساعت بعد از جدایی‌ام از پرسپولیس با فولاد قرارداد بستم و هیچ مذاکره‌ای با استقلال نداشتم.

 

احمدزاده در ادامه گفت: نمیخواهم از لفظ شکایت استقاده کنم و چنین اخلاقی ندارم اما خیلی خوشحال میشوم برای اعتبار خودشان هم که شده یک بار حداقل سندی درباره ادعاهایشان رو کنند و نشان دهند تا مشخص شود چه کسی دروغ می‌گوید.

 

وینگر جدید فولاد در مورد شرایط این تیم هم اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و من از انتخاب فولاد خوشحال هستم. تیم خوبی هستیم و جو خوبی هم حاکم است و انگیزه زیادی داریم که با شروع رقابت‌ها برای نتایج خوب این تیم تلاش کنیم و بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. از مردم خوب اهواز و هواداران فولاد هم ممنونم که استقبال خوبی از من داشتند و لطف داشتند و امیدوارم بتوانم در زمین برایشان جبران کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: