کد خبر: ۸۳۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۳۲۳
سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس برای برگشت به ایران شرطی را گذاشته بود که منجر به عصبانیت وزیر ورزش شد.

کدام شرط کالدرون برای پرسپولیس وزیر ورزش را عصبانی کرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، هرچند بازگشت سرمربی خارجی پرسپولیس به این تیم منتفی شده و یحیی گل محمدی به عنوان جانشین وی معرفی شده است، اما یکی از دلایلی که باعث شد گابریل کالدرون به ایران برنگردد شرط بزرگی بود که وی برای مجموعه باشگاه و در راس آن وزیر ورزش گذاشته بود.

 

کالدرون در یکی از پیام هایی که برای مسئولان رده بالای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده بود به صراحت تاکید کرده بود به شرطی حاضر به بازگشت است که وزارت ورزش محمدحسن انصاری فرد را از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بردارد!

 

رسیدن این شرط به گوش وزیر ورزش باعث عصبانیت وی شده بود و سلطانی فر هم ضمن مخالفت با این درخواست کالدرون گفته بود زیر بار این شرط نمی رود و اگر کالدرون برنمی گردد باشگاه با گزینه جانشینی وی وارد مذاکره شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: