کد خبر: ۸۳۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۱۵۴
فرمانده سپاه گفت: خداوند میدان‌های زمین را با صخره‌ها مستحکم کرد؛ شهدا هم صخره‌های مستحکمی هستند که جامعه ما برای همیشه به آنها متکی خواهد بود.

شهدا صخره‌های مستحکمی هستند که جامعه ما برای همیشه به آنها متکی خواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار حسین سلامی در کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر گفت: برای ما حضور در جمع شما بسیار افتخارآمیز است؛ درود بر شما و بر قلب‌های مطمئن و وفاداری شما به شهیدانتان که ستارگان جاودانه‌ای در کهکشان روی زمین ترسیم کرده است. اینها تندیس‌های زنده وفاداری شما هستند. شهدای ما حجت‌های خدا روی زمین هستند. گشایشگر راه‌های فتح و فاتحان قله‌های سعادت هستند. آنها همانگونه که خداوند فرمود ستون‌های مستحکم امنیت، عزت، شرف و کرامت ما هستند و صخره‌های سرسختی هستند که این ملت و استقلال آن و عظمت آن همه به این صخره‌های مستحکم متکی است و همان گونه که امام فرمود، خداوند میدان‌های زمین را با صخره‌ها مستحکم کرد؛ شهدا هم صخره‌های مستحکمی هستند که جامعه ما برای همیشه به آنها متکی خواهد بود.

وی ادامه داد:  امروز آنها هستند که از این کشور پاسداری می‌کنند و نگهبانان واقعی آنها هستند که روح شجاعت و ثبات قدم و ایستادگی در مقابل دشمن را به عنوان یک فرهنگ در جامعه ما جاری ساختند. آنها به ما درس استقامت دادند و به ما یاد دادند می‌توان به اذن خداوند در مقابل هر دشمنی ایستاد، زانو نزد و کرنش نکرد و پیش رفت و قله‌ها را فتح کرد و پرچم‌ها را به اهتزاز درآورد.

وی افزود: بنابراین آنها واقعیت‌هایی مانده در تاریخ گذشته نیستند بلکه حقایقی زنده در بستر زمان هستند. آنها ناظر و گواه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: