کد خبر: ۸۳۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
تعداد بازدید: ۱۷۱
با تصمیم هیات‌مدیره باشگاه شهرخودرو، سرآسیابی به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است.

منتفی شدن حضور منصوریان به خاطر رحمتی؟به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو اعلام کرده بود که برای جانشینی یحیی گل‌محمدی که به پرسپولیس رفته، دو گزینه داخلی یعنی علیرضا منصوریان و مجتبی سرآسیایی و یک گزینه خارجی یعنی پائولو سرجیو را دارند. درنهایت دیروز اعلام شد که با تصمیم هیات‌مدیره باشگاه شهرخودرو، سرآسیابی به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است.

این درحالی است که منابع آگاه می‌گویند باشگاه مذاکرات زیادی با علیرضا منصوریان برای حضورش در مشهد انجام داد و برخی حتی حضور وی را تمام‌شده دانستند، اما درنهایت مربی دیگری انتخاب شد. برخی منابع رقم بالای درخواستی منصوریان را عامل منتفی شدن حضورش می‌دانند و برخی دیگر اختلاف مهمی را که مهدی رحمتی با منصوریان (از زمان حضور هر دو در استقلال) دارد، مطرح کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: