کد خبر: ۸۳۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
تعداد بازدید: ۲۸۵
مجلس شورای اسلامی تصویب کرد
نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز در مصوبه‌ای موارد معافیت از پرداخت مالیات و عوارض را برای برخی کالاها و خدمات تعیین کردند.

معافیت صنایع‌دستی از پرداخت مالیات بر ارزش افزودهبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار امروز (سه‌شنبه 24 دی) نمایندگان در جلسه علنی پارلمان قرار داشت.

براساس این گزارش، بر اساس بند 14 ماده 9 لایحه مالیات بر ارزش افزوده که به‌تصویب نمایندگان رسید، «صنایع‌دستی تولید داخل موضوع ماده 1 قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی مصوب  1396/10/26 مطابق فهرستی که تا پایان دی‌ماه هر سال توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیشنهاد می‌­شود و به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌­رسد» از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف خواهد بود.

همچنین موضوع معافیت مالیاتی خدمات اقامتی هتل‌­های سه‌ستاره و پایین‌­تر و سایر مراکز اقامتی دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یا اتحادیه­ های ذی‌ربط برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد.

این مصوبه پس از تأیید شورای نگهبان قابل اجرا خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: