کد خبر: ۸۳۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۳۳۵۹
نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در مناطق محروم شد.

لایحه رتبه‌بندی معلمان در مناطق محروم اجرایی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی کاظمی باباحیدری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ دی) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: سردار ملی ما با خون خود نوشت نمی توانید با تحریم و ترور میان ملت و حکومت ما شکاف بیندازید که نشانه تایید این سخن تمام قد ایستادن ایران به احترام سردار بود.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان بدانند ملت و حکومت ایران دارای چنان شور و شعوری است که در میدان آنها بازی نمی کند و این شور و شعور خواب آرام را از سفاکان انسان کش ستانده است.

وی با بیان اینکه از مدیریت هوشمندانه که انتقام سختی را از دشمنان گرفته و توانسته نقشه شوم عربی غربی و... را نقش برآب کنند، تقدیر و تشکر دارم، اظهار کرد: به جانباختگان حوادث اخیر تسلیت گفته و از دولت می خواهم علاوه بر کشف بروز این حوادث بتواند رنج بازماندگان را کاهش دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکر به وزیر امور خارجه تصریح کرد: باید با دسیسه انگلیس و دخالت بیجای این کشور در امور داخلی ایران برخورد جدی شود.

وی هچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای لایحه رتبه بندی فرهنگیان در مناطق محروم شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر کشور گفت: از آنجایی که برخی هم استانی های بنده پس از وقوع سیل نتوانستند در سامانه مربوط  به خسارت سیل ثبت نام کنند، خواستار تجدیدنظر و پرداخت خسارت به این افراد هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روبخش برخی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
به نام خدا سه سال انتظارکشیدم تا آذر ماه ۹۸ بیاید و رتبه عالی بگیرم مدارک را تحویل دادم رتبه بندی قدم نحسش را گذاشت و ارتقای عالی را حذف و تعجیل مناطق محروم را نیز حذف کرد بنابراین تقریباً ۵۰ هزارتومان به حقوقم اضافه شده لذا نه تنها ایجاد انگیزه کاری نشده ام بلکه سلب انگیزه شده ام مارا به خیر رتبه بندی شما هیچ امید نیست شرمرسانید و عاقبت در این تلاش و جنب و جوش / دم نیابیم دهیم از دست گوش . افزایش حقوق که نداشتم کاهش داشتم .این بود افزایش حقوق ؟ این بود کمک به مناطق محروم ؟ این است عدالت ؟ این بود تبلیغات شما درمورد رتبه بندی؟از آقای حاجی بابایی نماینده فعال و لایق همدان و رئیس کمسیون فرهنگیان و ولایی تقاضاداریم اقدام لازم را مبذول دارند
روبخش برخی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
به نام خدا سه سال انتظارکشیدم تا آذر ماه ۹۸ بیاید و رتبه عالی بگیرم مدارک را تحویل دادم رتبه بندی قدم نحسش را گذاشت و ارتقای عالی را حذف و تعجیل مناطق محروم را نیز حذف کرد بنابراین تقریباً ۵۰ هزارتومان به حقوقم اضافه شده لذا نه تنها ایجاد انگیزه کاری نشده ام بلکه سلب انگیزه شده ام مارا به خیر رتبه بندی شما هیچ امید نیست شرمرسانید و عاقبت در این تلاش و جنب و جوش / دم نیابیم دهیم از دست گوش . افزایش حقوق که نداشتم کاهش داشتم .این بود افزایش حقوق ؟ این بود کمک به مناطق محروم ؟ این است عدالت ؟ این بود تبلیغات شما درمورد رتبه بندی؟از آقای حاجی بابایی نماینده فعال و لایق همدان و رئیس فراکسیون فرهنگیان و ولایی تقاضاداریم اقدام لازم را مبذول دارند
دیندارلو
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
سلام از سال ۸۱در مناطق محرم بودم تا سال ۹۳ چرا فقط چند سال اخر رو محاسبه میکنن ،این همه زحمت چی شد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: