کد خبر: ۸۳۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۴۹۲
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: دیدید که مهمترین پایگاه آمریکا مورد ضربات موشکی قرار گرفت و آنها نتوانستند هیچ غلطی کنند؛ ملت ما با اطمینان بدانند که ما امروز دیگر یک ابرقدرت هستیم.

ملت ایران با اطمینان بدانند که ما امروز یک ابرقدرت هستیمیه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در جمع خبرنگاران گفت:  ما هم جان و هم آبروی‌مان را برای انقلاب می‌گذاریم.

وی افزود: همه نیروهای مسلح پای حفظ امنیت کشور، مردم، نظام و ولایت ایستاده‌اند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط آمریکایی‌ها تصریح کرد: دیدید که مهمترین پایگاه آمریکا مورد ضربات موشکی قرار گرفت و آنها نتوانستند هیچ غلطی کنند؛ ملت ما با اطمینان بدانند که ما امروز دیگر یک ابرقدرت هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: