کد خبر: ۸۳۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۲۳۳
رییس دفتر رییس جمهوری در صفحه اینستاگرام خود درباره سفر امیر قطر به ایران نوشت: اگرچه این سفر کوتاه بود اما دیدار و گفتگوهای موثری اتفاق افتاد.

واعظی: دیدار و گفتگوهای موثری میان ایران و قطر انجام گرفتبه گزارش خبرداغ، «محمود واعظی» روز سه شنبه با انتشار فیلمی در حساب اینستاگرامی خود نوشت: اگرچه سفر امیر قطر به ایران کوتاه بود اما دیدار و گفتگو های موثری اتفاق افتاد و طبق روابط تاریخی و دیرینه دو کشور همواره در شرایط سخت در کنار یکدیگر بوده‌اند بیش از پیش توسعه و گسترش خواهد یافت معمولا گفتگوهای غیر رسمی قبل و بعد مذاکرات رسمی دست‌کمی از اصل مذاکرات ندارد.

امروز گفتگویی صمیمانه با خالدبن خلیفه آل ثانی رییس دیوان امیری قطر پیش از شروع مذاکرات رسمی دو هیئت داشتم.

"شیخ تمیم بن حمدآل ثانی" امیر قطر ظهر یکشنبه با استقبال رضا اردکانیان وزیر نیرو وارد تهران شد و در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد مورد استقبال رسمی رییس جمهوری قرار گرفت و پس از دیدار با رییس جمهوری با رهبر انقلاب اسلامی هم دیدار کرد.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: