کد خبر: ۸۳۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۹۳۳
با پیوستن گل‌محمدی و دستیارانش به پرسپولیس، نیمکت این تیم کاملا پرسپولیسی شد.

نیمکت کاملا پرسپولیسیِ پرسپولیس با دو آنالیزوربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، با انتخاب های یحیی گل محمدی نیمکت پرسپولیس 100 درصد پرسپولیسی شده است. داوود فنایی و حمید مطهری جز بازیکنان قدیمی این تیم به شمار می روند. آنها اگر چه برای اولین بار است روی نیمکت تیم پرسپولیس به عنوان مربی می نشینند اما مربیگری در تیم های پایه این دو باشگاه را تجربه کرده اند. حمید مطهری در فصل 2014-2013 مربی تیم امیدهای پرسپولیس بود و داوود فنایی هم حد فاصل سال های 2009 تا 2013 در آکادمی باشگاه پرسپولیس مربی دروازه بان ها بود.داوود فنایی و حمید مطهری هر دو جز بازیکنان قدیمی تیم به شمار می روند و تجربیات دوران بازیگری آنها هم می تواند برای بازیکنان تیم پرسپولیس یک درس و یک تجربه خوب باشد.

 

گفتنی است که یحیی گل محمدی،محمد هادی عسگری، آنالیزور خود در تیم شهر خودرو را هم به اردوی سرخ ها آورده و با توجه به حضور مهرداد خانبان که ارتباط بسیار نزدیکی با مدیران تیم دارد و کنار گذاشتن او بعید به نظر می‌رسد، از این پس تیم دو آنالیزور خواهد داشت. هرچند یحیی گل محمدی پیش تر تجربه کار با مهرداد خانبان را هم داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: