کد خبر: ۸۳۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۲۳۵
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از هیات رئیسه خواست تا به کمیسیون شوراها دستور بررسی فوری پرونده جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان را بدهد.

ضرورت بررسی فوری پرونده جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ دی) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در تذکری گفت: روز گذشته رئیس نشست علنی دستور داد تا کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها پرونده مرتبط با جانباختگان در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان را با حضور وزیر کشور و استاندار کرمان در دستور کار خود قرار دهد، اما این کار انجام نگرفته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستور بررسی این پرونده برای نحوه پرداخت غرامت، بیمه و رسیدگی به مصدومانی که نیاز به حمایت دارند، ضروری است.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به این نماینده گفت: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در دستور هفته آینده خود این موضوع را قرار خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: