کد خبر: ۸۳۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۲۰۸
وزیر خارجه آمریکا به بیان اظهاراتی بی‌اساس در مورد ایران پرداخت.

مایک پمپئو: ترور سردار سلیمانی بخشی از راهبرد کلان‌ مقابله با دشمنان آمریکا بودبه گزارش خبرداغ به نقل از گاردین، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا با اشاره به ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس ایران مدعی شد که ترور وی بخشی از راهبرد کلان‌ مقابله با چالش‌های مربوط به دشمنان آمریکا مانند چین و روسیه است.

وی افزود: «ما به دنبال ایجاد بازدارندگی واقعی هستیم و ایران باید بداند که آمریکا پیامدهای اقدام‌های تهران را در نظر می‌گیرد. ما باید رفتارهای مخرب ایران را متوقف کنیم». 

پمپئو در ادامه اظهارات ضدایرانی خود گفت: «باید ایران را از درآمدهایش محروم کنیم و این کشور باید مانند نروژ رفتار کند. ما در زمینه نظامی بارها تاکید کرده‌ایم که حمله به آمریکایی‌ها را قبول نمی‌کنیم. ایران باید متوجه شود ما برای دفاع از جان مردم آمریکا چه خواهیم کرد».

وی در ادامه در مورد حضور نیروهای آمریکایی در عراق مدعی شد: «اگرچه مقام‌های عراقی به ظاهر می‌گویند مخالف حضور آمریکایی ها در عراق هستند اما در مجامع خصوصی تاکید دارند که خواستار تداوم حضور آمریکایی‌ها در عراق هستند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: