کد خبر: ۸۳۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۲۱۰
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاون قوانین و مدیر فناوری مجلس در صحن حاضر شود و به کار همکاران خود نظارت کنند، گفت: ناهماهنگی در امورات مجلس موجب تضییع حق مردم می شود.

حاجی دلیگانی: معاون قوانین و مدیر فناوری مجلس در صحن حاضر شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ دی) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با اشاره به بند ۷ ماده ۲۲ آئین نامه داخلی در خصوص مسئولیت و نظارت بر رعایت اوقات و مهلت‌های قانونی نمایندگان، گفت: در ماه ۱۰ جلسه علنی باید برگزار شود اما متاسفانه برخی مواقع امورات داخلی صحن در خصوص نحوه درج پشنهادات بندهایی که در گزارشات است، هماهنگ نیست.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معاون قوانین و مدیر فناوری مجلس در صحن حاضر شود و به کار همکاران خود نظارت کنند. مشکلات موجود موجب تضییع حق مردم می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: