کد خبر: ۸۳۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۶۳۹
در حالی که مدیران باشگاه استقلال به دنبال جذب آیاندا پاتوسی برای نیم فصل دوم بودند، این بازیکن به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

دلیل رد پیشنهاد استقلال توسط پاتوسی فاش شد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی، آیاندا پاتوسی قرار بود شاه‌ماهی استقلال و فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات باشد، اما درست در روزی که همه فکر می‌کردند آبی‌پوش شود، سر از فولاد خوزستان درآورد. در شرایطی که استقلالی‌ها در بوق و کرنا کردند پاتوسی را می‌خواهند و با او قرارداد خواهند بست، فولاد خوزستان بی‌صدا و آرام با این بازیکن مذاکره و توافق کرد. اینکه چقدر رقم قرارداد اوست هنوز مشخص نیست ولی استقلالی‌ها می‌گویند فولاد پیشنهاد بالاتر داد و او را خرید.

 

پاتوسی ظاهراً به خاطر اتفاقاتی که در تابستان امسال افتاد از دست استقلالی‌ها شاکی بود و اصلاً قصد نداشت به این باشگاه ملحق شود. این بازیکن در روند مذاکرات و در نهایت پس از توافق با فولاد به مسئولان این باشگاه گفت: «اصلاً بحثی برای حضورم در استقلال نیست. نرفتم به آنجا، چون بدقول هستند.» پاتوسی تمایل داشت به باشگاهی ملحق شود که روی حساب و کتاب پولش را بگیرد. فولاد هم در همان ابتدا بخشی از پول قرارداد پاتوسی را داد و سپس اعلام کرد در زمان مقرر دستمزدش را به طور کامل پرداخت خواهد کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: