کد خبر: ۸۳۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۰
وزیر خارجه بحرین در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که موضع ایران متزلزل است و ایرانی‌ها باید مواضع خود را مشخص کنند تا جهان آن را درک کند، ‌زیرا ما هر روز از آنها پیامی می‌شنویم که سمت وسوی متفاوت دارد.

اظهارات سخیف وزیر امور خارجه بحرین علیه ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،«خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در کنفرانسی به مناسب روز دیپلماسی در این کشور در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که همه خواهان عدم تنش در منطقه هستند و موضع جهان در قبال ایران واضح و مشخص است ضمن اینکه همه تهران را به صلح و آرامش و احترام به اصل حسن هم‌جواری و روابط با کشورها فرا می‌خوانند.

آل خلیفه در ادامه گزافه‌گویی‌های خود مدعی شد: «موضع ایران متزلزل است و ایرانی‌ها باید مواضع خود را مشخص کنند تا جهان آن را درک کند، ‌زیرا ما هر روز از آنها پیامی می‌شنویم که سمت و سوی متفاوت دارد ، آنها باید پیایم واحدی داشته باشند چنانکه پیام ما و جهان یکسان است».

وی درباره دخالت‌های ترکیه در امور لیبی نیز تأکید کرد که هر نوع دخالت خارجی در امور منطقه محکوم است چه سوریه باشد یا لیبی، زیرا این کشورها، کشورهای عربی هستند که مرزها و نظام‌های مخصوص به خود دارند که باید مورد احترام قرار گیرند.

آل خلیفه مدعی شد که شورای همکاری خلیج‌فارس سیستم امنیتی مشخصی دارد که پایه عمل مشترک و همکاری هم پیمانان است.

 به نقل از پایگاه اخبار الخلیج، «عادل الجبیر»، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی نیز مدعی شد که دیدگاه‌های بحرین و عربستان در طول تاریخ با یکدیگر مشترک بوده و آنها در عبور از بحران‌ها موفق بوده‌اند که نشان‌دهنده اعتماد در سیاست‌های متوازن، عقلانی و منطقی دو کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: