کد خبر: ۸۳۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۵
مسعودی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم استهبان در مجلس گفت: بند کفش سردار دل‌ها از سر ترامپ تروریست ارزشمندتر است.

ماجراجویی آمریکای جنایتکار منجر به حادثه ناگوار هواپیمای اوکراینی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اصغر مسعودی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: نابودکننده داعش و برهم زننده نقشه‌های شوم استکبار ترامپ را سراسیمه کرد، برای ملت ما بند کفش سردار دل‌ها از سر ترامپ تروریست ارزشمندتر است از این رو قصاص عادلانه نبوده و انتقام پایان نمی‌پذیرد.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ثمره خون سردار سپهبد قاسم سلیمانی و مظلومان جهان نابودی متجاوزان را رقم خواهد زد، اظهار کرد: ماجراجویی آمریکای جنایتکار منجر به حادثه ناگوار هواپیمای اوکراینی شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در حادثه ناگوار هواپیمای اوکراینی، مسئولان متواضعانه و صادقانه در پیشگاه ملت عذرخواهی کرده و آرزوی مرگ کردند، افزود: به خانواده قربانیان و نخبگان علمی آسمانی و ملت شریف و جامعه علمی و دانشگاه صنعتی شریف تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: تشییع بی‌سابقه یک فرمانده نظامی که در تاریخ بی‌نظیر است، انقلاب دیگری را به تصویر کشید، این تشییع باشکوه، عظمت و عزت الهی را به نمایش گذاشت، سردار سلیمانی نماد وحدت و همدلی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: