کد خبر: ۸۳۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۱۷۵
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از ورود توده هوای سرد و ماندگاری آن در نیمه غربی و تداوم حاکمیت هوای سرد در نیمه شرقی کشور خبرداد.

تداوم حاکمیت هوای سرد در نیمه شرقی کشورسازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از ورود توده هوای سرد و ماندگاری آن در نیمه غربی و تداوم حاکمیت هوای سرد در نیمه شرقی کشور خبرداد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی ورود توده هوای سرد و ماندگاری آن در نیمه غربی و تداوم حاکمیت هوای سرد در نیمه شرقی کشور برای فردا تا شنبه (۲۴ تا ۲۸ دی ماه) پیش‌بینی می‌شود که موجب کاهش  ۳ تا ۵ درجه‌ای دما به‌ویژه دمای کمینه می‌شود.

این شرایط جوی سه‌شنبه (۲۴ دی ماه) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل، زنجان، خراسان شمالی و خراسان رضوی و چهارشنبه (۲۵ دی ماه) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل، زنجان، همدان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، یزد، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد.

پنج شنبه (۲۶ دی ماه) این شرایط جوی برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، جمعه (۲۷ دی ماه) برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و شنبه (۲۸ دی ماه) برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط افزایش مصرف حامل‌های انرژی را در پی دارد بنابراین نسبت به مصرف بهینه انرژی در خانه‌ها، اداره‌ها و واحدهای صنعتی توصیه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: