کد خبر: ۸۳۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید برای نجات اقتصاد جهاد کنیم ما مسئولان سه قوه باید صدای مطالبات اقتصادی مردم را درک کنیم.

آنها که جلوتر از انقلاب اسلامی حرکت کردند، خود را هماهنگ کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا محمود شکری امروز در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم عزیز مظهر اطاعت از خدا و ولی فقیه بود و قلبش آکنده از ایمان حقیقی بود به راستی که همان طور که خداوند در سوره عنکبوت فرمود، او در راه خدا جهاد کرد و راه وصال پروردگار خود را یافت و آسمانی شد.

وی با اشاره به حضور ده‌ها میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی گفت: حال که خونی تازه بر رگ‌های انقلاب تزریق شده بر ما واجب است که آن شهید بزرگوار را الگوی خود قرار داده و برای نجات اقتصاد جهاد کنیم ما مسئولان سه قوه باید صدای مطالبات اقتصادی مردم را درک کنیم.

این نماینده مجلس گفت: آنها که جلوتر از انقلاب اسلامی حرکت کردند خود را هماهنگ کنند. در اوایل انقلاب دشمنان اسلام با گروهک‌های خونخوار درگیری داخلی ایجاد کردند اما با خزانه خالی چگونه ایمان راسخ و خدمات صادقانه ملت را به پیروزی رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: