کد خبر: ۸۳۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
تعداد بازدید: ۱۴۴
عباس سلیمی نمین در خصوص نحوه اطلاع رسانی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: «یکی از قصور‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح این بود که وقتی گزارش می گیرد، به مطبوعات و رسانه ملی اعلام نکرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تابناک: عباس سلیمی نمین در خصوص نحوه اطلاع رسانی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: «یکی از قصور‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح این بود که وقتی گزارش می گیرد، به مطبوعات و رسانه ملی اعلام نکرد.

باید به این‌ها گفته می‌شد که احتمالات مختلف وجود دارد و تا نهایی شدن بررسی‌ها نباید، به صورت قطعی سخن گفت. این غفلت جدی بود که سرمایه اعتماد به رسانه‌ها که به سختی به دست آمده را به خطر انداخت. آن‌ها که می‌دیدند رسانه ملی یک موضع مشخص دارد، باید بلافاصله اعلام می کردند که این طور عمل نکنید، چون گزارش‌هایی وجود دارد که ما در حال بررسی آن هستیم.»

وی افزود: «این رویکرد و بی توجهی به این مهم بخشیدنی نیست و لطمه جدی به اعتماد رسانه‌ای ایجاد کرد، زیرا مطبوعات و رسانه سال‌ها از طریق صادقانه عمل کردن و خبررسانی بموقع برای کسب اعتماد عمومی تلاش می‌کند و خدشه دار کردن آن به این راحتی یک خطای جدی است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: