کد خبر: ۸۳۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۱۵۶
نماینده مردم لنجان در مجلس با بیان اینکه ما به وجود سبزپوشانی که هدفی جز فدا شدن در راه آرمان های این ملت ندارند، افتخار می کنیم، گفت: ای کاش توضیحات فرمانده سپاه پاسداران درباره حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی علنی شود.

توضیحات فرمانده سپاه پاسداران درباره حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی علنی شودبه گزارش خبرداغ به نقل ازایلنا، محسن کوهکن ریزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و همچنین حادثه غمبار سقوط هواپیمای اوکراینی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس درخصوص موضوع سقوط این هواپیما اظهار کرد: ای کاش توضیحات فرمانده کل سپاه درخصوص جزئیات حادثه مذکور به صورت عمومی منتشر و پخش می شد، ما به وجود سبزپوشانی که هدفی جز فدا شدن در راه آرمان های این ملت ندارند، افتخار می کنیم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور عنوان کرد:فرمانداری شهرستان دلیجان حدود ۱۰ ماه است که به صورت سرپرستی اداره می شود که این مسئله خلاف قانون بوده و وزارت کشور و دولت باید نسبت به آن پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: البته تقصیر اصلی به گردن استاندار ضعیف و بی کفایت استان است، همان استانداری که در ماجرای بنزین سوءمدیریت و عدم کفایت وی، زیان سنگینی را به مردم اصفهان و شهرستان های اطراف وارد کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: