کد خبر: ۸۳۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۷۵۴
باشگاه پرسپولیس طبق اعلام انصاری‌فرد قصد دارد دو بازیکن جدید را برای نیم فصل دوم به تیمش اضافه کند. ...

به گزارش خبرداغ ، سرخپوشان پرسپولیس نیم فصل اول لیگ برتر را در شرایطی به پایان رساندند که با وجود صدرنشینی نقاط ضعفی هم داشتند که مهمترینش در خط حمله بود. به همین خاطر مسئولان باشگاه قصد دارند برای نیم فصل دوم حداقل یک بازیکن خارجی خوب در این پست جذب کند.

 

پرسپولیسی ها با گزینه های زیادی در این مورد مذاکره کردند اما به دلیل شرایط اقتصادی به توافقات لازم نرسیدند. با این حال پس از رفتن کالدرون شرایط متفاوت شد و محمدحسن انصاری‌فرد تلاش کرد حداقل با جذب بازیکنان خارجی بین هواداران محبوبیت خود را حفظ کند. 

 

به همین خاطر پرسپولیس با آنتونی استوکس مهاجم پیشین تیم فوتبال تراکتور و اوساگونا مهاجم پیشین تیم ذوب آهن وارد مذاکره شد و به توافقاتی هم رسید. در این مورد باید شانس بیشتر را به استوکس داد که مذاکراتش مراحل پایانی را طی می کند و حتی این احتمال وجود  دارد که امروز یکشنبه قراردادش امضا شود.

 

 
 
جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: