کد خبر: ۸۳۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۴
نخست‌وزیر بریتانیا گفت که حادثه حمله به هواپیمای خطوط هوایی اوکراین در ایران نشان از آن دارد که تنش‌ها در خاورمیانه باید کاهش یابد.

واکنش نخست‌وزیر بریتانیا به سانحه هواپیمای اوکراینیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا، امروز -‌شنبه- گفت که حادثه حمله به هواپیمای خطوط هوایی اوکراین در ایران نشان از آن دارد که تنش‌ها در خاورمیانه باید کاهش یابد.

وی در بیانیه‌ای گفت: «اذعان ایران به این‌که هواپیمای خطوط بین‌المللی ۷۲۵ سهوا سرنگون شده است قدم آغازین بسیار مهمی است.»

جانسون در ادامه گفت: «اکنون نیازمند تحقیقات بین‌المللی، مستقل، شفاف و جامع و همچنین بازگرداندن پیکرهای کشته‌شدگان به کشورشان هستیم. بریتانیا با کانادا، اوکراین و شرکای بین‌المللی خود در این زمینه همکاری نزدیک خواهد داشت.»

 به نقل از خبرگزاری رویترز، نخست‌وزیر بریتانیا در ادامه گفت: «اکنون می‌توانیم آشکارا ببینیم که درگیری‌های آینده به تراژدی می‌انجامد. ضروری است که تمامی رهبران با دیپلماسی پیش برود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: